REKLAMACJE

City Parking Group S.A. umożliwia składanie reklamacji dotyczących korzystania z parkingów oraz wystawionych zawiadomień o obowiązku wniesienia opłaty dodatkowej w każdej formie, w tym w szczególności poprzez:

  • formularz reklamacyjny online dostępny pod adresem: https://reklamacje.citypg.pl/
  • pisemnie, przesyłając zgłoszenie na adres:
    City Parking Group S.A.
    ul. Budowlanych 3, 86-300 Grudziądz
  • osobiście w siedzibie Spółki przy ul. Budowlanych 3 w Grudziądzu,
  • za pośrednictwem innych kanałów komunikacji (np. e-mail lub telefonicznie).

Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie, a odpowiedź przekazywana jest w formie pisemnej lub elektronicznej – w zależności od preferencji osoby składającej reklamację.

Reklamacje dotyczące opłat dodatkowych

Osoba, która nie zgadza się z zasadnością wystawienia zawiadomienia o obowiązku wniesienia opłaty dodatkowej, może złożyć reklamację w terminie 14 dni od daty jego wystawienia.

W przypadku uznania reklamacji, opłata dodatkowa zostaje anulowana. W przypadku odmowy uwzględnienia reklamacji, obowiązek uiszczenia opłaty pozostaje w mocy. Termin na uiszczenie opłaty dodatkowej wynikającej z zawiadomienia zostanie wydłużony o czas od momentu złożenia reklamacji do chwili rozpatrzenia jej przez Zespół Reklamacyjny City Parking Group S.A.

Wymagane informacje

Reklamacja powinna zawierać:

  • numer zawiadomienia do zapłaty,
  • numer rejestracyjny pojazdu,
  • imię i nazwisko osoby składającej reklamację,
  • adres korespondencyjny lub adres poczty elektronicznej,
  • ewentualne załączniki (np. potwierdzenie płatności, bilet parkingowy, zdjęcia),
  • krótki opis przyczyny złożenia reklamacji.

Kontakt

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z reklamacjami należy kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta:

City Parking Group S.A.
ul. Budowlanych 3, 86-300 Grudziądz