Q&A – pytania i odpowiedzi

Jak pobrać aplikację CityParkApp?

Aplikację można pobrać linkami z naszej strony WWW lub za pomocą dedykowanych sklepów producentów telefonów komórkowych: Android - Google Play, iOS - App Store.

W jakich miastach mogę płacić za parkowanie?

Obecnie aplikacja CityParkApp umożliwia opłacenie parkowania pojazdów w ponad 40 miastach w Polsce. Wszystkie dostępne miejsca znajdziesz tutaj: miasta
Już wkrótce usługa będzie dostępna w kolejnych miastach!

Ile kosztuje parkowanie przy użyciu CityParkApp?

Opłaty za parkowanie są zgodne z cennikiem obowiązującym w danym mieście. Przy niektórych metodach płatności mogą wystąpić prowizje zgodne z tabelą prowizji i opłat na końcu regulaminu. Koszty jakie ponosi użytkownik korzystający z aplikacji, to opłaty związane z niewielkim transferem danych. Są one zgodne z taryfikatorem operatora komórkowego oraz indywidualnym planem taryfowym.

W jaki sposób zasila się konto aplikacji CityParkApp?

Nie musisz zasilać swojego konta. Aplikacja każdorazowo pobierze kwotę za parkowanie z karty płatniczej przypisanej do twojego konta CityParkApp lub za pomocą innej wybranej przez Ciebie metody płatności. Pierwszą metodę płatności ustawiasz przed rozpoczęciem pierwszego parkowania.

Na jakich urządzeniach działa CityParkApp

Aplikacja jest dostosowana do telefonów komórkowych z systemami: Android, iOS.

Zapomniałem hasła do CityParkApp - co zrobić?

Pod formularzem logowania znajduje się link: „Zapomniałem hasła”. Po kliknięciu w niego, pojawi się pole, w którym należy wpisać numer telefonu. Po podaniu numeru telefonu system wyśle na adres e-mail przypisany do Twojego konta wiadomość z linkiem umożliwiającym zmianę hasła.

Jak naliczane są opłaty za parkowanie?

Opłaty za parkowanie są naliczane zgodnie z taryfą obowiązującą w danym mieście. W przypadku parkowania w trybie "Od teraz" na rachunku bankowym karty płatniczej blokowana jest kwota wyliczona z góry za parkowanie do końca dnia - w celu zabezpieczenia pokrycia kosztów transakcji. Po zakończeniu parkowania przez użytkownika (lub system) do banku wysyłana jest informacja o ostatecznie naliczonej kwocie wraz z dyspozycją rozliczenia blokady. Termin rozliczenia środków zablokowanych na rachunku bankowym zależy od banku.

Uzyskanie zestawienia zbiorczego transakcji/ faktura VAT

Nie wystawiamy

Gdzie można uzyskać identyfikator aplikacji?

• Możesz go pobrać i wydrukować z naszej strony (link)

• W każdej chwili możesz uzyskać identyfikator/wizytówkę z logo CityParkApp w Biurze Płatnego Parkowania znajdującym się w danym mieście

• W przypadku braku możliwości wydrukowania identyfikatora lub pobrania go z Biura wystarczy, że stworzysz go samodzielnie pisząc na kartce papieru CityParkApp

Czy aplikacja działa z wyłączonym Internetem?

Tak. CityParkApp korzysta z połączenia internetowego w celu komunikacji z systemem rozliczania płatności, aktualizacji planu taryf i innych informacji.

Czy działa w tle z innymi aplikacjami?

Tak, CityParkApp można działać w tle podczas używania innych aplikacji.

Czy można mieć parę numerów rejestracyjnych w aplikacji?

Tak, jedną z opcji CityParkApp jest możliwość dodania kilku pojazdów.

Czy można rozpocząć jednocześnie parkowanie kilku pojazdów?

Korzystając z jednego konta możesz zarejestrować i parkować dowolną liczbę pojazdów.

Jak usunąć swoje konto z aplikacji?

wystarczy odinstalować aplikację, a token łączący dane z telefonu oraz bazę danych przestanie odpowiadać.

Czy jest możliwość parkowania za pomocą umowy dla firm?

Tak, szczegóły znajdą się na stronie o parkowaniu flot

Czy można rozpocząć parkowanie przed działaniem strefy płatnego parkowania?

Tak, a opłata będzie naliczana jedynie w godzinach działania strefy płatnego parkowania.